Meditace

21. listopadu 2012 v 17:57 | Mil






12 způsobů, jak zlepšit meditaci




Tehly stránky mě zaujaly a dost oslovily, snad stejně osloví i Vás tenhle článek.


1. Vybudujte pravidelnost
Uvědomte si plně důležitost každodenní meditace a přijměte ji mentálně i emocionálně: "Je to pro moje vlastní dobro a je to ošetření a léčba mého srdce, mysli, těla a duše. Je lepší si to užívat a respektovat to". Vybudujte si pravidelnost a zůstaňte trpěliví, meditace bude časem silnější. Buďte časově flexibilní, ale ujistěte se, že máte každý den 15 minut času, abyste se setkali sami se sebou. Přemýšlejte o tomto: "Jak jednoduše promarníme 15 minut každý den! Co takhle ušetřit, dokonce více - investovat tento čas?!"

2. Začněte svůj den krátkou ranní meditací
Začínat den ve stavu míru a tichu jej celý zlepší a povznese. Shledáte, že je velmi snadné jít do bezmyšlenkového vědomí a cítit vibrace, pokud ráno vstanete dříve a meditujete 5 až 10 minut. Zjistíte, že většina vašich čaker se ranní meditací vyčistí.

3. Otevřete se během meditace. Dovolte sami sobě, abyste byli otevřeným systémem
Přijímejte a dávejte energii. Umožněte plnou komunikaci skrze vaši vnitřní bytost, mějte široce otevřené dlaně.

4. Vybudujte uvnitř sebe kvalitu odpuštění
Pokud do vaší přítomnosti stále přicházejí myšlenky, řekněte "odpouštím, já odpouštím". Když toto vyslovíte, pomůžete svojí Kundaliní vaše myšlenky odnést. Pamatujte! Odpuštění je brána k bezmyšlenkovému vědomí.

5. Používejte svíčku a meditační hudbu
Na začátek můžete použít například svíčku nebo meditační hudbu, abyste pomohli upevnit svou pozornost.

6. Meditace je o tom, nechat to být
Meditace není o koncentraci, soustředění se, vizualizaci nebo snaze zastavit svoje myšlenky. Je to o tom, že to necháte být a odevzdáte se vnitřnímu tichu.

7. Snažte se dělat si pravidelně koupel nohou před večerní meditací
Před večerní meditací, než jdete spát, si udělejte koupel nohou. Ucítíte ten rozdíl. Tato jednoduchá rutina je jednou z nejúčinnějších praktik, které můžete použít pro zlepšení své meditace. Většina lidí, kteří to vyzkoušeli, hovoří o úžasných výsledcích. Lépe spali a druhý den se probouzeli odpočatější.

8. Komunikujte se svou Kundaliní, abyste se dostali do meditační nálady
Meditace může také být částí vašeho každodenního života - kdykoliv to během dne budete cítit, můžete se dostat do meditační nálady. Ať již pracujete u počítače nebo řídíte auto, udržujte komunikaci s Kundaliní, abyste Jí dovolili vzít vás do bezmyšlenkového vědomí. Kundaliní je síla, která se spouští energií čistého přání. Koná, když Ji žádáme o evoluci, vyrovnanost, duchovní růst. Hovořte v meditaci s Kundaliní, požádejte Ji, aby vás pozvedla a spojila s vesmírem.

9. Přenechte všechny svoje starosti Kundaliní
Pokud k vám během meditace přicházejí jakékoliv myšlenky či obavy, jednoduše je předejte své Kundaliní, oddejte se Jí. Dovolte Jí, aby vyřešila vaše problémy. Můžete říci "Kundaliní, odevzdávám se Ti. Nechávám Ti všechny moje obavy".

10. Naučte se, jak používat svou Sáhasráru jako šestý smysl
Zkuste pamatovat na svou Sáhasráru během celého dne, kontrolujte čas od času vibrace nad svou hlavou a uvidíte, že pozornost se usazuje za vaší myslí, v Sáhasráře. Naučte se posuzovat všechno, s čím se setkáte, ze své Sáhasráry - reaguje chladným vánkem nebo jsou to horké vibrace? Učte se, jak používat svou Sáhasráru jako šestý smysl.

11. Přestaňte přemýšlet
Myšlenky jsou jako letadla, přistávají a zase odlétají. Vložte svou pozornost na vrchol hlavy a pak se sledujte v naprostém tichu. Buďte v tu chvíli v klidu, pokuste se rozšiřovat dobu mezi jednotlivými myšlenkami, takže nebudete dlouho přemýšlet, ještě lépe, budete v bezmyšlenkovém stavu.

12. Meditujte s ostatními
Porostete rychleji, když budete meditovat kolektivně. Když shromáždíte více svíček, bude více světla. Kolektivní meditace, semináře a jakékoliv setkání se sahadža jogíny přinese mnohem silnější příliv vibrací. Tím také budete schopnější absorbovat více Božské energie. Ve společnosti jiných meditujících bude vaše Kundaliní moci pracovat mnohem efektivněji.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 all-is-magic all-is-magic | E-mail | Web | 25. listopadu 2012 v 18:11 | Reagovat

Já si meditaci bez svíčky nedokážu představit :D

Jinak jsou to dobré typy, o některých vím,o jiných jsem neměla ani tušení :)

2 Mil Mil | E-mail | Web | 25. listopadu 2012 v 23:31 | Reagovat

Tak já se snažím pravidelně a to vědšinou před usnutí a pro procitnutí a tak je to meditace v leže a jednoduchá... Mě zaujaly bod 8 a 9. to mně posunulo v přístupu sama k sobě.

All- díky za nástěvu ráda jsem tě viděla a přečetla si kometář. :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama